0751 102 029
comenzi@sarmis-electrice.ro

1.TERMENUL  DE LIVRARE

Procesarea și expediarea produselor cumparate de pe site-ul www.sarmis-electrice.ro se fac în maxim 2 zile lucrătoare de la primirea comenzii, în cazul în care produsele se află pe stoc. În caz contrar, dacă un produs nu se afla pe stoc, veți fi informat asupra termenului de livrare. În momentul în care expediem comanda vă vom informa cu privire la acest lucru.

Comanda ajunge de obicei la destinatie în 1-3 zile lucrătoare.

2.PLATA

Se poate plăti momentan doar ramburs, la preluarea coletului de la agentul de curierat se achita contravaloarea produselor comandate inclusiv taxele de expediere. Chitanța care atesta plata sumei va fi eliberată și solicitată curierului, în momentul primirii coletului. Taxa curierului este de 20 Lei, dar se poate modifica in functie de localitate sau de greutatea coletului. În momentul în care coletul dumneavoastra este pregatit sa fie expediat, veți fi informat de costul transportului. Firma de curierat cu care noi colaboram este www.curierdragonstar.ro, pentru mai multe detalii despre locatiile pentru care nu se percepe tarif pe km, va rugam sa vizualizati lista: www.curierdragonstar.ro/locatii.

       LA O COMANDA MAI MARE DE 500 LEI TRANSPORTUL ESTE GRATUIT!!!

 

3.MODALITĂȚI DE LIVRARE A PRODUSELOR

Produsele comandate se livrează în toată țara, acestea se află în ambalajul original, sigilat, al producatorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.

ATENȚIE!

În momentul recepționării coletului vă rugăm să verificați integritatea coletului primit.

Comanda trebuie sa ajunga in ambalajul original. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este rupt, taiat, desigilat, sau ud, refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit situatiei. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede posibil!

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

 

4.POLITICA DE RETURNARE

 

  • Cumpărătorul poate renunța la produsel comnadate conform OUG nr. 34/2014 în 14 zile calendaristice de la data primirii fără alte cheltuieli în afara taxelor de transport. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat ( în ambalajul original, cu toate accesorii, cu etichetele intacte și cu documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neatorizate, etc.
  • În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit pe loc cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a S.C. SARMIS COMEX S.R.L. în termen de 48 de ore de la primirea produsului. În cazul în care S.C. SARMIS COMEX S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul identic, va restitui contravaloarea produsului
  • Dacă produsul primit este nefunctional în primele 24 ore de la primirea acestuia puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați primirea lor. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curier un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
  • S.C. SARMIS COMEX S.R.L. nu ridică colete trimise prin Poșta Română, de la oficiile poștale. Decizia de asigurare pe durata transportului de la client către S.C. SARMIS COMEX S.R.L. cade în sarcina Clientului. Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, șocuri, etc. Dacă produsul este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervăm  dreptul de a refuza produsul.