1.TERMENUL DE LIVRARE
Procesarea și expediarea produselor cumparate de pe site-ul www.sarmis-electrice.ro se fac în maxim 2 zile lucrătoare de la primirea comenzii, în cazul în care produsele se află pe stoc. În caz contrar, dacă un produs nu se afla pe stoc, veți fi informat asupra termenului de livrare. În momentul în care expediem comanda vă vom informa cu privire la acest lucru.
Comanda ajunge de obicei la destinatie în 1-3 zile lucrătoare.
2.PLATA
Se poate plăti momentan doar ramburs, la preluarea coletului de la agentul de curierat se achita contravaloarea produselor comandate inclusiv taxele de expediere. Chitanța care atesta plata sumei va fi eliberată și solicitată curierului, în momentul primirii coletului. Taxa curierului este de 30 Lei, dar se poate modifica in functie de localitate sau de greutatea coletului. În momentul în care coletul dumneavoastra este pregatit sa fie expediat, veți fi informat de costul transportului. Firma de curierat cu care noi colaboram este www.curierdragonstar.ro, pentru mai multe detalii despre locatiile pentru care nu se percepe tarif pe km, va rugam sa vizualizati lista: www.curierdragonstar.ro/locatii.
LA O COMANDA MAI MARE DE 750 LEI TRANSPORTUL ESTE GRATUIT!!!
EXCEPTIE TRANSPORT GRATUIT INDIFERENT DE VALOAREA COMENZII:
1. CATEGORIA CABLU SI CONDUCTORI ( CONDUCTORI, CABLURI DE DISTRIBUTIE, CABLURI BRANSAMENT SUBTERAN, CABLURI BRANSAMENT AERIAN )
2. ELECTROD DE IMPAMANTARE L=1.5M SI L=2M LA O CANTITATE > 5 BUC
3. BANDA INOX 30ML/ROLA 0.7X20MM LA O CANTITATE > 5 BUC
4. DISPOZITIV (CLESTE) PENTRU INTINS SI TAIAT BANDA INOX CANTITATE LA O CANTITATE > 5 BUC
3.MODALITĂȚI DE LIVRARE A PRODUSELOR
Produsele comandate se livrează în toată țara, acestea se află în ambalajul original, sigilat, al producatorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.
ATENȚIE!
În momentul recepționării coletului vă rugăm să verificați integritatea coletului primit.
Comanda trebuie sa ajunga in ambalajul original. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este rupt, taiat, desigilat, sau ud, refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit situatiei. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede posibil!
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
4.POLITICA DE RETURNARE